Tyrant

Jeg savner min egen hund vildt meget, så jeg lånte min venindes hund, Bente-Flemming for en dag. Jeg ved faktisk ikke hvad hunden rigtigt hedder, men vi går ind for en kønsneutral verden, så hunden fik lige det bedste af begge verdener. Jeg har boet i den jakke og den her hættetrøje i lang tid. Begge items er bare så lækre og rare at have på. 

I miss my own dog so much, so I got to borrow my friends dog, Bente-Flemming for a day. I actually don't know what the dogs real name is, but we're all for a gender neutral world, so the dog got the best of both worlds. I've been living in this bomber and this hoodie for a long time now. Both items are just so comfortable to wear.

vintage jakke // Asos hættetrøje // Kappa bukser // vintage sko
vintage bomber // Asos hoodie // Kappa pants // vintage shoes

- Frederik Lund Lyreskov


-
-
-