Yas bitch.

For nyligt blev jeg spurgt om jeg ville være med i en kampagne for Huawei, hvilket er en smartphone producent fra asien og jeg takkede selvfølgelig ja. Kampagnen gik ud på at vise hvor godt kameraet i deres nyeste smartphone. Jeg skulle derfor have taget en masse billeder, som viste hvem jeg var som person. De måtte kun bruge den nye Huawei P9 til at tage billedet. Desuden lavede de også en lille video, som I kan se her. Euroman skrev også en artikel, hvor billedet nedenunder er med i. Den kan I læse her.

Recently I was asked if I wanted to be a part of a campaign for Huawei, which is a smartphone producer from Asia and I of course agreed to do it. The campaign was about showing how amazing the camera in their newest smartphone is. I then got a lot of pictures taken, which had to show I am as person. They were only allowed to use the new Huawei P9 to take the pictures. On top of that they also made a small video, that you can watch here. Euroman also wrote an article, where the picture beneath this is featured. You can read there here. 



and a behind the scenes picture with my good girlfriend and stylist, Mia Holdgaard. 

ebay choker // ebay jakke // Sowet69 trøje og bukser // Cyberdog taske
ebay choker // ebay bomber // Sowet69 shirt and pants // Cyberdog bag


- Frederik Lund Lyreskov
-
-
-